Submission 2 over positie homo's in islam

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Sat Nov 19 13:23:59 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk Jouwstra heeft op vrijdag, 18 nov 2005 om 23:05
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Elma,
>
> Ii ben met je nieuwsgierig naar de vraag, wanneer Dr. Fluks een
> determinist en gelovige werd, wanneer hij zijn AHA-erlebnmis heeft
> gekregen. Hij springt van conclusie naar conclusie en ontzegt het
> recht aan een arm, maar toch intelligent moslimmeisje, om hier verder
> na te kunnen denken en haar gevoelens te uiten. Wat daar ook van zij.

ik vind dit nog een geflatteerde weergave van de consistentie van de
heer fluks' redenering.

> Wat is er tussen hen gebeurd?

hebben zij elkander ooit IRL of virtueel ontmoet dan?
en ook de gevoeligheden omtrent seksuele voorkeuren ontgaan me.
ik weet die dingen niet wegens nieuw hier, en ook snap ik niet goed hoe
ik aan een password zou kunnen komen voor het lijstarchief. eeuwige
newbie hè.

gr elma