Submission 2 over positie homo's in islam

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Fri Nov 18 23:21:49 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

e.ouwehand1 wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Dr. Marc-Alexander Fluks heeft op vrijdag, 18 nov 2005 om 19:25
> (Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> dus een vervolg op submission 1
> ik ben het niet met je eens
> aha heeft de moord er niet tussen gebracht
> dat deed de moordenaar

> discriminatie en het minachten van mensenrechten is waar ze tegen  strijdt

Was dat nu maar waar, maar daarvoor zijn geen bewijzen te vinden. Men
meent slechts dat het zo is en bewonderd kennelijk haar moed. Maar
'welke moed' zo mag je je afvragen? Ze draagt helemaal niets bij tegen
discriminatie en nog minder voor de mensenrechten. Je moet wel een heel
speciale bril opzetten ...

> ik ben het niet met je eens

Het argument?

> zo ken ik er meer.
> en zij valt voor mij niet in de categorie psychoten

Hoe is ze daaraan ontsnapt?

> vraag het haar?

Koketteert ze met deze positie?

> een kunstenaar maakt zelf uit of z/hij kunstenaar is.

Dan maar buiten het het kamerlidmaatschap om graag.

> en ik vind haar dat wel. net als tvg een kunstenaar was.

Theo was geen Kamerlid. Dat maakt het verschil.

Henk Elegeert