Rob Oudkerk over 'neurobiologische stoornis' politici

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Nov 18 00:12:25 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Hé,

wanneer jij schrijft:

> Daar heb je het al. Dit is deel van de geschiedenis die graag wordt wegge-
> poetst door pseudo-intellectuelen...

zeg ik, pseudo-intellectueel, pseudo, intelectueeel, of gewoon begiftigd met
GBV (een bij de Rabo bekende en financieel te waarderen parameter) het
nacvolgende, op advies overigens van diezelfde Democritus:

Very little is known of his life

Vanzelfsprekend ziijn zijn wijze woorden later vertaald, en daar waar wij
*we* zeggen (bijvoorbeeld beatrix en ik), praat onze toekomstige koningin
liever in de derde stand en om haarzelf te anonimiseren prefereert zij de
derde naamval. Dat is in Argentinië ook heel gebruikelijk, want al die
slachtoffers kun je beter met het onpersoonlijke Hij aanspreken, dan zijn
eigenlijke naam.

Met vriendelijke groet,

Tjerk Jouwstra
Utrecht