Update Franse Burgeroorlog: 300 steden

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Sun Nov 13 13:02:38 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

John Bijl heeft op zondag, 13 nov 2005 om 11:23 (Europe/Amsterdam) het
volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ik denk dat Pastors zich op een zeker ook realiseerde dat dit 'm wel
> heel
> goed uitkomt.

dat wordt langzamerhand duidelijker. :(

> En ja, dat ie ervan aangeslagen is heb ik m ook horen zeggen. Maar ik
> herinner me ook dat bij de vorige motie van Wantrouwen de bos bloemen
> al
> klaar stond voor het geval hij wél op moest stappen. Ik herinner me
> ook de
> triomfantelijke foto op de voorpagina van het RD woensdag.

ik ken het RD niet, jij bent een rotterdammer?

> Maar hoe dan ook: met het honoreren van de slachtofferrol door zelf
> niet te
> reageren op de inhoudelijke opmerkingen, komen we er niet.

hoezo honoreren als men niet op zoiets reageert?
misschien is een cordon sanitair oid mogelijk?

dat aanblazen van het vuurtje van de ethnische tegenstellingen, dat wil
ik liever niet gehonoreerd zien.
dat die er zijn weten we nu zo langzamerhand wel.

gr elma