Pechtold en Pastors

Thu Nov 10 11:35:14 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het gaat natuurlijk gewoon om stemmen..

Het CDA strijd met links om migrantenstemmen, met name van moslims.

Maar profilering door elkaar tegen te spreken, zou in een niet door-en-door
tot in de haarvaten van onze "democratie" regentesk land normaal zijn, ipv
elkaar de maat te blijven nemen, en elkaar en diens kiezers steeds weer
buiten-spel te willen zetten...