Analyse: Jonge democraten tegen Vrijheid van vakvereniging, voor fascisme

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sat Nov 5 09:37:52 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Dit is geen jongeren maar kindergekakel Henk.

Als jij het zegt, Ger. :)

> Als we nu alle jongerenorganisatie van alle politieke partijen gaan
> vervangen door een Nationale jongerenraad dan zijn alle jongeren
> vertegenwoordigd in de politiek.

Op zich al vreemd dat een partij -zo'n voorstander van democratie- er
een JD op na houdt. Eeen democratie waarin leeftijdsdiscriminatie de
gewoonste zaak van de werelkd is in Nederland. Geen wonder dat die
jongeren, sorry kinderen niet meer weten hoe de grotemensen wereld in
elkaar zit en op wiens onkosten zij mogen studeren.

> Nu moeten ze ook maar lid worden van een
> clubje en is niet iedereen vertegenwoordigd.

Ja, onbegrijpelijk dat ze daartegen niet protesteren...

> Het komt me over dat dit de kinderopvang is van D66érs die komen vergaderen
> of zo.

Oh zo, daar had ik nog niet bij stil gestaan, maar inderdaad.

> Je moet ze de inhoud van dit voorstel ook niet te kwalijk nemen hoor,
> zie het maar als oefenen voor later als ze groot zijn.

Ik begrijp het nu volkomen, Ger. :)

De D66 kindertjes zijn nog niet groot genoeg om mee te praten met hun
D66 mama's en papa's en mogen in de (op leeftijd discriminerende)cresh
wat vingeroefeningetjes doen, zoiets?

Mogen dan vervolgens het friemelwerk -hun werk- trots aan de papa's en
mama's laten zien en dan stemmen die erover of ze het mooi/goed genoeg
vinden?

D66 discrimineert ze eerst zelf en komt dan met aanzetten met hun wensen
niet worden gehoord. En daar komt 'de nieuwe solidariteit van Dittrich',
en dan kan D66 rustig doorgaan met de leeftijdsdisciminatie.

Zijn samenleving waarin leeftijdsgroepen van elkaar niet weten wat er in
de andere groep(en) omgaat wordt zo tot instrument voor partij politiek
geneuzel.

Vandaag zwicht D66 voor altijd voor de 'partij politiek', let maar op.

Henk Elegeert