Analyse: Jonge democraten tegen Vrijheid van vakvereniging, voor fascisme

Fri Nov 4 13:28:39 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Bram Fokke <bram at FOKKE.NET>,
>wij vinden dat de vakbonden in de huidige vorm niet iedereen vertegenwoordigen
 ^^^               ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^               ^^^^^^^^^^^^^^^^^

 1) jullie gaan daar niet over.
 2) het kwaad zit 'm in dat 'in de huidige vorm', lijkt mij.
 3) de relatie tussen 'vakbonden' en 'vertegenwoordigen' is niet juist. In een
    vakbondsstructuur kunnen de leden zelf meebeslissen. Jullie willen juist
    dat 'vertegenwoordigen' erin hebben omdat op die manier de vakbonden ge-
    passeerd worden - en daarmee de leden van die vakbonden.
 Besef je eigenlijk wel dat als D66 zo dom zou zijn om dit voorstel over te
 nemen, D66 de Nederlandse samenleving (niet alleen de vakbonden) de oorlog
 verklaart ?

>Ik ontken deel uit de maken van conservatieve stromingen. De link met het
>COC heb je aangetoond door een artikel op de COC site te citeren

 Je had moeten zoeken naar 'Philip Tijsma',
    https://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?S2=d66&I=1&X=-&q=Philip+Tijsma
 en naar de wijze hoe ik op die naam kwam. Daar is dus geen speld tussen te
 krijgen. Alleen het *waarom* van dit alles is onduidelijk, niet het *hoe*
 en *wie*.