Lieve Theo

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Nov 4 12:00:43 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja natuurlijk heb ik daar een oordeel over Henk.
Ik ken een erg leuk en gezellig cafeetje waar hoofdzakelijk Marokkaanse en
Turkse mensen komen. Ik kwam er vroeger regelmatig en kende er velen van de
klanten.
Als ik daar elke keer de bezoekers voor oa geitenneukers uit zou gaan
schelden moet ik niet verbaasd zijn dat ik er een op kop uitgevlogen had of
wel? Je vraagt dan toch om dingen waar je niet op zit te wachten. Of ga jij
elke week in het supportershome van Ajax, hand in hand van Feijenoord
zingen?
Bij ee vrijemeningsuiting behoort toch ook de verantwoorelijkheid om
bepaalde situatues niet op te zoeken, uit te dagen, de gevolgen ondervinden
en dan ach en wee te gaan roepen. Al doen dat laatste nu anderen voor Theo
van Gogh.
En onder gekken versta ik de lui die dan een pistool of zo ter hand nemen,
of nog erger.

Ger