Lieve Theo

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Nov 4 06:29:25 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Leuk dat je zo reageert Henk, dat was nu precies de bedoeling.
Nee, ikwil niemand beledigen en zeker geen overleden mensen gebruiken, maar
het past precies in de straat van v. Gogh toch. Je moet alles kunnen zeggen.
En dan mogen woordspelletjes ook toch? Of mag dat niet als het over of via
van Gogh zelf gaat?
Dit is dan toch ook vrijheid van meningsuiting. Of moeten we de "over de
doden niks dan goed" termologie aanhangen?
En wat ik van Hirsi Ayaan vindt daar heb ik niemand voor nodig hoor, dat heb
ik alles vele malen verwoordt hier.
Het enige wat ik maar wil zeggen is dat de vrijheid van meningsuiting zijn
grenzen heeft, daarom blij dat je zo reageert. Er bestaat inderdaad nog
zoiets als goed fatsoen en mensen in hun waarde laten. Als je het god leest
zeg ik eigenlijk niks over Hirsi Ayaan maar over de opvattingen van van
Gogh.

Ger