Jonge democraten tegen Vrijheid van vakvereniging, voor fascisme

Wed Nov 2 23:33:50 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Martijn Meijering <mmeijeri at XS4ALL.NL>,
>Je noemt homo's, neoliberalen en fascisten wel erg vaak in een adem. Laten
>we nog eens nadenken over hoe het fascisme met homo's omging.

 Waarom zeg je dat tegen mij en niet richting van rechts-radicale homo's ?
 Ik bedenk het toch niet ? - zie: http://forum.fok.nl/topic/673740/1/50

>De tijd dat de vakbond echt opkwam voor de zwaksten in de samenleving ligt
>inderdaad ver achter ons. (...) inmiddels zijn de vakbonden zelf verworden
>tot een kartel. Met weldoorvoede types als Jongerius en de Waal aan de top.

 Om de een of andere reden ontgaat je wat je hier allemaal voor afschuwe-
 lijks zegt (nog even en je wil ze voor het vuurpeloton gebracht zien).
 Het komt kennelijk niet bij je op dat mensen in een democratie zo hun
 rechten hebben en dat jij en de JD hen die rechten wil ontnemen - daarbij
 gedreven door een rare, intense, haat.

 Ik, eerder,
>Ik kwam trouwens ook al weer een dubieus citaat van de D66-voorzitter
>tegen op een rechtsradicale website - die zou gezegd hebben te willen
>zorgen 'dat het Europa-gevoel zich echt tussen onze oren nestelt'.
 ^^^^^^ !

 Martijn,
>Wat is er mis met een Europa-gevoel?

 M'n hemel. Wat is er met je aan de hand ? Dit is toch een afschuwelijk
 citaat ? Dit getuigt toch van een enorme *minachting* jegens mensen ?

 Mogen mensen zelf nog kiezen wat ze willen denken ? Of gaat daar de D66-
 voorzitter over ? (Gesteld dat het citaat waar is, maar het lijkt me van
 wel - het staat overigens op http://rechtsaf.web-log.nl/log/2611232 ).

 Ik bespeur bij de neo-liberalen een enorme minachting voor het denken van
 mensen - een afkeer die aanzienlijk verder gaat dan al het asociale gedoe
 dat we de afgelopen jaren gezien hebben. Die hang naar het fascisme ver-
 baast me langzamerhand niet meer zo... wat afschuwelijk is dit !

 Zit jij soms ook bij die rare club ?
 't Is te hopen dat de AIVD de JD een beetje in de gaten houdt...