Hirsi Ali: islam kern terreurprobleem

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Wed Nov 2 10:10:31 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Original Message -----
From: "Fritz van Rikxoort" <fritz at rikxoort.demon.nl>

> Mark,
>
> Je kan medestanders ongelijk geven en tegenstanders gelijk.

Dat kan inderdaad. Maar wie ben jij om te bepalen wat de 'zuivere islam' is? En als je dat al wilt doen, waarom kies je dan de kant van de fundamentalisten? Vind je ook dat Fred Phelps het 'zuivere protestantisme' vertegenwoordigt?

> Het meel in de mond en de fluwelen handschoenen werken niet
> als het gaat om het aanpakken van vervaarlijke praat en handelen
> vanuit islamitische hoek.

Sinds wanneer bepleit ik de fluwelen handschoen?

> Chamberlain zat geod fout, zoals wij zelf in NL.
> Reagan, deed het goed. Versus de USSR.

We hebben het hier over een intern conflict. Als je dan al vergelijkt, kies dan de vergelijking met het McCarthyism. En of je dan nog dezelfde conclusie trekt? Ik hoop het niet.

Groeten,
Mark Giebels