Stilte van D66 over de grondwet.

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue May 31 09:16:30 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hey Bert, terug van weggeweest? Weer alles goed hoop ik maar weer.

Blijkbaar hebben de LPF en de coalitiepartijen van D66 toch heel wat te
verbergen.
Wat is het trouwens opvallend stil vanuit D66, we zien ze niet op TV, in
debatten of zo, stilte voor de storm of wordt het na morgen weer een zacht
briesje?

Ger