Vanmiddag D66-Eurospot op de TV (let op aanvangstijd !)

Mon May 30 11:48:40 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Vanmiddag, 30 mei, om 16:52 uur(*) wordt op Nederland 2 de D66-spot over
 de Euro-grondwet uitgezonden. Zet de video dus op scherp.
  * NB: op de D66-site staat 16:52, in mijn VPRO-gids staat 17:50, op
        http://teletekst.nos.nl/tekst/202-01.html
    staat ook 17:50.

 Iets (dameskransje ?) rond een 3-meter hoge stapel Euro-verdragen of zo.
 Ik vermoed de suggestie '3 meter is teruggebracht tot een paar honderd
 pagina's' - maar toegegeven: ik gok maar wat (kritiek op die drie meter
 zal er wel niet zijn).

 Meer info staat op,
    http://www.d66.nl/news/item/EU%20-%20Grondwet%20Daar%20teken%20ik%20voor/3773

 Marc Fluks, Amsterdam