Politici knoeien met cijfers Brusselse wet- en regelgeving

Sat May 28 11:00:40 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

En de, op zich bescheiden, financieën even normaal regelen. Geen korting
meer voor de Engelse burgers, en geen hoogste 160 euro per jaar voor de
Nederlandse, kennelijk omdat we egalitair zijn en geen relatief groot
verschil tussen rijke en arme regio's hebben. Weg ook met de steun aan de
(arme) regio's (in rijke landen), steun aan arme landen okay, maar intern
regelen ze het onder voorwaarden verder zelf maar... Lokaal wat kan...