Peilingen 27 mei 2005

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Sat May 28 02:51:28 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Original Message -----
From: "Henk Elegeert" <hmje at home.nl>
> Om daarin vast te kunnen stellen dat Zalm weer eens loog. Volgens
> hem zou alleen Maaten met zo'n filmpje zijn gekomen terwijl Mark
> hier al een link had naar Geensttijl met een andere VVD-er (ben de
> naam al vergeten).

Jan Mulder, voor de VVD in het EP, spreekt in het spotje. Is trouwens net zo weinig mediageniek als Janmaat, tenminste in het propagandaspotje. Ook wat dat betreft is het maar goed voor de voorstanders, waar ik zelf ook toe behoor (ook al mag van mij die Euro wel even in elkaar storten als ik mijn dollars ga inwisselen over een week... ), dat het spotje is teruggetrokken.

Mark