Politici knoeien met cijfers Brusselse wet- en regelgeving

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sat May 28 02:58:28 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk Jouwstra wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Henk,
>
> Ik vat het een beetje samen, maar wat voor onzin kan je produceren. Dream
> on, man, het water komt nergens vandaan.

Uit de lucht vallen, via een buisje naar mijn huisje, maar
waar komt het water vandaan, Tjerk?

> Maar los van de vraag omtrent het exacte percentage is de
> echte vraag natuurlijk: "Waar zijn die (Europeese) politici
> nu werkelijk mee bezig"?
>
> --> Henk, met jouw welzijn.

Kom zeg, en waaruit blijkt dat dan? Uit hun kennisniveau
over hun eigen werkzaamheden en de effecten en gegevens
daarover?

> Kom Tjerk, vertel mij dat eens?
>
> -->Henk,
>
> Je kan toch ook zelf nadenken, ik hoef het toch niet iedere keer voor te
> zeggen?

Nou, 'iedere keer voor te zeggen?', je zou eens alvast een
beginnetje kunnen maken, toch? :) Zouden we het daar
inhoudelijk nog over kunnen hebben. Wie weet haal je me over
de streep.

> Je bedoelt dat als je alles glad stijkt, en onder dezelfde
> noemer kunt laten vallen, dat we het dan beter hebben in
> Nederland.
 >
> --> Neen , Henk, jij bent beter uit met een Europa met open grenzen dan met
> een Europa zonder. Nog sterker, van Elegeert zou weinig overblijven.

Vertel.

> Kom Tjerk, vertel mij dat eens?
>
> -->Henk, je luistert niet, keer op keer vertel ik het. Hoe zit het met je
> neurotransmitters?

Ach, ik luister niet naar je enge verhalen (van Elegeert zou
weinig overblijven, zonder een open Europa) en heb dan ook
geen neurotransmitters nodig, begrijp je?

Je legt immers geen enkel overtuigend oorzakelijk verband.

Het Europa is al open bovendien, daar verandert deze
voorgestelde grondwet helemaal niets aan. Immers slechts aan
elkaar geniet en niet anders dan reeds bestaande verdragen.

Henk Elegeert