Huisartsenstaking

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sun May 22 08:40:36 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Artsen vrezen dat zorgverzekeraars te veel macht krijgen
>
> Afwijzen contract kost huisarts geld
> Door onze redacteuren Joke Mat en Esther Rosenberg
>
> ROTTERDAM, 21 MEI. Huisartsen die weigeren samen te werken met
> zorgverzekeraars gaan vanaf volgend jaar fors minder verdienen. Dit zegt
> Martin Bontje, directeur van Zorgverzekeraars Nederland (ZN). Volgens de
> huisartsen laat dit zien dat hun vrees voor de macht van de
> zorgverzekeraars terecht is. Die vrees is een van de redenen voor de
> huisartsenstaking van volgende week.
> ----
> [...]

Lees ik eerder berichten van je dat je het goed vindt dat er vakbonden zijn
en mensen zich organiseren. Nu doen ze dat en komen in actie omdat ze het er
niet mee eens zijn en nu keur je het weer af.
De vrije keuze van de huisartsen gaat toch onderuit zo, ze moeten
samenwerken met anders dan......... grrrrrr.
Helemaal rijm ik je mening niet hoor.

Ger