Brinkhorst niet blij met EU referendum

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat May 21 07:19:23 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> We gaan niet tegenstemmen, Ger. Ik ga Nee stemmen.
> En ja, dat gaat uitgerenkend over de grondwet, GEr. Die
> deugd namelijk  voor geen meter.

Dat mag hoor Henk, zeg jij maar lekker nee, dat zeg ik wel tegen, oke?

> Ohh, is dat zo? Hoezoe te weinig? Wat is genoeg? Wie is daar
> verantwoordelijk voor?

Ben je al mesen tegengekomen die weten wat er in staat? 2, 3 of nog meer?
Wie er verantwoordelijk voor is? Wat denk je van ASO.

> Die zullen er tussen zitten. Zalm hoopt dat ze, de NEE
> stemmers dat allemaal doen. Kan hij zeggen dat ze het om de
> verkeerde reden hebben gedaan.

Dat zegt enkel wat over Zalm en de rest van ASO.

> Jij ook al met die volstrekt verkeerde uitleg over wat
> draagvlak is. Draagvlak creeer je niet namelijk, dat
> onstaat. Het is een uitkomst van een goed doorlopen proces,
> een besluitvormingsproces in casu.

Had dat van tevoren even uitgelegd dan in den Haag.

> Nee, dat diet het niet. Dat zou je wel willen maar
> organiseer dan zelf maar een referendum.

Doe je mee dan?

> Als.....

Als ze zichzelf zouden respecteren bedoel je natuurlijk.

> PvdA propaganda  !!!

Stem Wouter.

> Je denk niet na, Ger. Vraag de leden wat ze voor ogen
> hadden, en laat dat denken ook maar.

Moet ik dat doen omdat D66 het zelf nalaat? (zie congres)

> Blijkens?

Onze pastoor Henk.

>  > en zelfs als er een kleine meerderheid zou zijn
>
> Hier heb je een punt.
>
>  > Laat staan als het nee wordt en dat lijkt er sterk op.
>
> Precies.

> Dat blijkt pas tijdens de verkiezingen.

Natuurlijk, peilingen moet je in de wind slaan als ze negatief over je zijn,
die zijn pas echt belangrijk als ze goed uitvallen voor je. Goh Henk, je zou
zo in dit kabinet passen.

> Zo is dat.

Wanneer ga je? :))))

Ger