Dittrich wil naar 67 jaar met pensioen

Bart Meerdink bm_web at XS4ALL.NL
Wed May 18 08:26:18 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Mooie link, daar was ik zelf nooit opgekomen, dat daar een andere
newsfeed te vinden was. Heb hem bij mijn bookmarks gezet.

Het is duidelijk dat Novum een veel minder prominente rol heeft dan het
ANP. Tenminste uit deze steekproef van 1 nieuwsitem ;-)

Je ziet direct dat iemand anders die zo'n stuk leeft duidelijk andere
punten naar voren haalt, dus het is niet zo dat 'vanzelfsprekend' het
puntje op pagina 23 het grote nieuws moest worden.

Wat Novum (staat overigens niet vermeld op die webpagina) naar voren
haalt is overigens een (ook al weer negatief overigens) puntje wat het
best wel eens niet zou kunnen halen bij de partij. Ik had dat voorstel
nog niet gehoord en ik zie ook niet hoe je dat zomaar zou kunnen doen,
dat afschaffen van de kinderbijslag na het 2e kind.

Bart Meerdink