euro totempaal van ongenoegen

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu May 12 16:09:32 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Klopt Tjerk, nu wonen ze met 3 of 4 in die woning, lachen af en toe ook nog
en velen hebben soms ook weer honger.
De ouderen wonen met velen samen in de verzorging en verpleegtehuisen en
raken ondervoed en uitgedroogd.

Wilde je roepen, leve BII??????

BII, de naam alleen al, die had in WOII een heel andere betekenis.

Ger