test - Virus legt Internet plat

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Mon May 9 02:47:13 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>  Deze was inderdaad alweer een stuk sneller... Viel mij ook op. (Weet je
>  pas nadat het bericht verzonden is, natuurlijk). Gisteren duurde het een
>  uur of 6 voordat de zaak op de lijst kwam.
>
>  Uit je meegezonden mailheader:

>  Da's duidelijke taal... al mag men die tijden eigenlijk niet vergelijken
>  het zijn immers tijden op verschillende computers. Nu moest ik van dds
>  posten omdat KPN-Adsl down is (als die het wel doet staat in de mail de
>  tijd op mijn Redhat Linux computer, fluks.dds.nl, en die kan ik zelf als
> [...]

Nou nee, dit is me al jaren bekend. Erger is dat ook
overheden het OS gebruiken en de kosten gewoon afwentelen op
de belasting betaler.

De overheid zou ons in bescherming moeten nemen tegen dit
type wanproducten maar krijg zo'n politicus maar eens aan
het verstand dat zijn geliefde systeem een groot
veiligheidsrisico is.

Het staat in geen verhouding met de graagte om anderen van
mogelijkheden te voorzien om ons 'zogenaamd' van veiligheid
te voorzien.

Henk Elegeert