Rechts-radicaal maakt goede sier met homo-manie D66

Fri May 6 12:53:30 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zo nu en dan kijk ik op de website van D66. Het belangrijkste item op die
website is zo langzamerhand de homo-strijd van Sophie in 't Veld.

Vandaag zag ik de zoveelste uiting daarvan,
   http://www.d66.nl/news/item/Itali_%20moet%20Nederlandse%20huwelijkswet%20erkennen/3748?mid=
Hier vernemen we de lotgevallen van twee Italiaanse heren, Antonio Garullo
en Mario Ottocento, die in 2002 in Nederland trouwden en sindsdien van
alles doen om hun huwelijk in Italie geregistreerd te krijgen.

Op zich lijkt daar inhoudelijk niets mis mee. Verder kijken dan de neus
lang is wijst echter uit dat de rechts-radicale website,
   http://rechtsaf.web-log.nl
hier goede sier mee maakt. Zo neemt men de homo-manie van D66 integraal
over. De bovenstaande heldendaad staat nu reeds op,
   http://rechtsaf.web-log.nl/log/2467923

In mijn naieviteit dacht ik eerst dat men dat doet om de positie van D66
als 'links verschijnsel dat bestreden moet worden' af te doen. Maar het
tegendeel blijkt het geval: het gaat juist om een groots inzicht van D66.
Omdat ik iets anders verwacht had maar even verder gekeken...

Op de webpagina,
   http://www.radicalparty.org/newtransfax/en/153_EN.htm
lezen we over de twee Italiaanse heren voor wie D66 zich thans inzet...
   At the request of the Radical Party, Antonio Garullo and Mario
   Ottocento, the first same-sex Italian couple that got married in the
   Netherlands last 13 April, took part in the meeting of the Inter-group
   for Gay Rights at the European Parliament in Strasbourg
...waarbij dient te worden opgemerkt dat de 'Intergroup on Gay and Lesbian
Rights' (iets verbasterd, dus) staat voor Sopie in 't Veld, Europarlemen-
tarier voor D66.

Info over de (Transnational) Radical Party staat op:
    http://www.answers.com/topic/liberalism-and-radicalism-in-italy
    http://www.answers.com/topic/italian-radicals
    http://www.answers.com/main/ntquery?dsid=2222&dekey=Transnational+Radical+Party
Het gaat kennelijk om libertariers- zeg maar de LPF/Wilders/Hirsi Ali bij
ons. Link met D66 in Europa is wederzijdse participatie in ALDE (Alliance
of Liberals and Democrats for Europe). En die vinden we weer, met tal van
Nederlandse rechts-radicale/oer-conservatieve links op rechtsaf.web-log.nl.

Waarmee de cirkel rond is.
Vraag rijst wat D66 daar uitspookt.