D66 en rechtse partijen saboteren non-proliferatie initiatieven

Antid Oto antidoto at HOME.NL
Sun May 1 14:11:41 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nou voeg de daad bij het woord dan zou ik zeggen: parkeer ze
op Margraten, met een leuk rood strikje er omheen, zodat de
VS ze gelijk weer mee kan terugnemen. Er rijden vast wel een
aantal Hummers met trekhaken mee in de oorlogscolonne.

Als we moeten wachten totdat d66 het mogelijk maakt dat er
een kamermotie aangenomen wordt, kunnen we net zo goed
wachten op Sint-Juttemis.

Sint-Jutta zou trots zijn.