Er komt een intranet voor leden van D66

Sun May 1 09:54:18 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Martijn Meijering <mmeijeri at XS4ALL.NL>
>De Martijn die jij bedoelt is dus een buurman en ex-collega. Ik zal eens
>navragen...

 ...dat zal die Martijn Bolt zijn...

>Prima systeem dat LATUS, kopen?

 Is dat een html-editor, draait het onder Linux ? Ik ken html uit m'n hoofd;
 tik gewoon een web-pagina in. Javascript lukt ook al aardig.

 Van Tjerk Jouwstra en Henk Vreekamp mocht ik dit onderwerp overigens niet
 vinden (toestandelijk denken staat haaks op de avonturen Hirsi Ali). Maar
 leuk is het natuurlijk wel. Men vindt nog 's wat... en het resultaat is
 ook wel leuk. Deze lijst zal dan wel verdwijnen als alle D66'ers op 1 net-
 werk zijn aangesloten... en we verliezen meelezende VVD'ers en PvdA'ers.

 Wellicht dat een meelezende D66-hotemetoot hier iets over kan zeggen ? Of
 betreft het oud nieuws dat ik eerder gemist heb...?

 Marc Fluks