Protest emails

Bart Meerdink bm_web at XS4ALL.NL
Thu Mar 31 19:33:32 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Glenn Mellonius wrote:

> Ik heb nu al 120 protest emails binnen met het verzoek op het congres
> tegen te stemmen, en het gaat maar door.
> En niet van de minste mensen.

Tjonge. Dat lijkt op een echte georganiseerde campagne!

Dan zullen ze hopelijk toch wel argumenten gegeven hebben, staan er nog
interessante bij?

Hans van Mierlo lijkt zijn kritiek juist al snel wat gematigd te hebben.

In principe heeft hij (en ook Rouvoet van de CU) wel gelijk dat we met
wat meer respect met de grondwet moeten omgaan.

Niet dat mij de formele rol van de monarch in dezen veel kan schelen...
Die grondwet mag best zo blijven als hij is.

Bart Meerdink