media-aandacht

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Mar 31 04:37:35 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

J.Diekema wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Voor de geinteresseerden: we zitten vanavond in Netwerk, Twee Vandaag, NOVA.
> Tja waar we vorig jaar nog klaagden over een gebrek aan mediaaandacht, zijn
> we deze dagen niet van de beeldbuis weg te slaan.
> Vanmiddag bij stand.nl riep een wanhopig vrouwtje al dat ze het belachelijk
> vond dat er voor de derde keer een stelling over ons ging...
>
> Of we hier blij mee moeten zijn is een tweede natuurlijk.......

Ik ben er wel blij mee, Jasper. In bijna 40 jaar komt het
eindelijk eens prominent onder de aandacht. Worden gedachten
gewisselend alsmede gefomuleerd, standpunten ingenomen,
opnnieuw beoordeeld, etc ....
ijkt mij pure winst in een democratie die verst(r)ikt leek
te gaan raken.

G(L)inks stemde zelfs uit armoede (gebrek aan argumenten
mee) met een andere zich linkse noemende partij.
Propageert conservatisme boven progressief.

Henk Elegeert