Standpunt.nl: D66-leden moeten voor het akkoord stemmen

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Mar 30 13:01:07 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach Marc, alle peilingen geven aan dat een flinke meerderheid van de
bevolking er anders over denkt dan de zeer democratische D66, die daarom
zegt het beter te weten. Althans de top ervan.
Dittrich ziet het zaterdag met vertrouwen tegenmoet hoor ik juist. Het is
goed dat er discussie is, als ze maar doen wat wij willen natuurlijk.

Ger