Hans van Mierlo

Da Prinz geensloof at YAHOO.COM
Wed Mar 30 03:13:10 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het gaat je dus ook met een linkse coalitie niet
lukken, dan gaat de VVD en/of het CDA wel weer dwars
liggen. Ze hoeven er niet over na te denken. Het is
tegen het eigenbelang van de bestaande structuur.
Politiek balletje balletje dus.
Het is niet noodzakelijk voor D66 om de kroonjuwelen
uit het programma te halen. Om succes te boeken moet
je wel een echte partij zijn!! Dat is het met 6 zetels
nu niet en het zal nog minder worden door (nu weer) in
te stemmen met een nietszeggend Paas accoord. Het
electoraat is niet gek. Een Paasaccoord marginaliseerd
D66 nog verder, dus nog minder zetels en invloed....
Vout dus. Het pluche he..er zijn kennelijk veel D66
leden wiens baan op de tocht komt te staan. Ook op
deze lijst vermoed ik!

DaPrinz
Bad faith is niet persoonsgebonden
--- Fritz van Rikxoort <fritz at rikxoort.demon.nl>