Hans van Mierlo

Wed Mar 30 01:40:54 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Pfff... Bert  :)

Dan is het qua aanvangstijdstip prima!
Leuk, nou eens live in het 6 uur journaal  ;)
deze keer knippen ze ons er toch niet uit als we te laat zijn  :)
en toch nog het eindresultaat in het 8 uur journaal (honger)!!

Maar je begrijpt dat het niet "zuiver" en naar tegenstanders van doorgaan
(ik ben en blijf met HAFMO voor) handig is
dat juist een partijvoorzitter die mee moest spelen als partijvoorzitter
zelf (nota bene eerst al) minister wordt...

Fritz

PS
Leuk eventueel principieel amendement op van HAFMO toch,
lijkt op die van Van Thijn op het allerlaatst,
maar nu omgekeerd, mogen burgers,
liefst bij 2/3e meerderheid,
ZELF bepalen dat hun burgemeester eventueel niet door hen gekozen wordt maar
door de door hen gekozen raad benoemd.