merknaam

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Wed Mar 30 00:21:55 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jongens,

We worden kennelijk beter gelezen dan we denken. Schreef ik vanochtend nog
in reactie op een posting van Mark:

>Ik denk, dat we moeten overgaan tot het afschaffen van het merk D66 (dat in
lengte van dagen met bestuurlijke vernieuwing zal worden geassocieerd) en
een nieuwe beweging moeten oprichten, wat mij betreft de Links Liberale
Partij.<

Inmiddels heeft Hans van Mierlo in Trouw -dat pas morgenochtend uitkomt- een
interview afgegeven, waarin hij verklaart zaterdag tegen te zullen stemmen,
nu bestuurlijke vernieuwing kennelijk niet meer nummer 1 is voor D66.

Ik denk dat ik mijn standpunt van vanochtend niet beter had kunnen
onderbouwen, ook al ben ik lid geworden van D66 onmiddellijk na het bekend
worden, dat HvM weer beschikbaar was als lijsttrekker in Arnhem in 1985 en
beschik ik zelfs over een exemplaar voor de pers (toen in Krasnapolsky
gekregen van Kees Dietz) van zijn rede bij ons 25-jarig bestaan met zijn
handtekening (en dat vind ik nog steeds wat genant).

Groet,

Tjerk