Tijd voor vrijzinnig-democratisch populisme

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Mon Mar 28 18:26:09 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk, ik had het niet over jou. Mijn opmerking ging over experimenten,
die vind ik zinloos en nooit representatief. Ooit eens in zo'n
experimentele buurt op bezoek geweest. De meeste figuren die daar wonen
zijn er om de vrijheid gaan wonen en dat wordt dan natuurlijk extra
getoond. Vandaar is een blik naar het buitenland effectiever.

En er wordt in Berkeley ook vreselijk gebouwd hoor Henk. Maar ik stoor
me daar niet zo aan. De mooie bouwwerken vallen extra op....

Groeten,
Mark Giebels