twee pamfletten

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Sat Mar 26 10:47:47 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert Bakker wrote:
<...>
> Hieronder de teksten. Eerst de vier afdelingsbesturen, daaronder de
> jonge
> D66'ers.
<...>

De hier geschetste "tegenstelling" tussen 'sociaal-liberalen' en
'bestuurlijke vernieuwers' is naar mijn idee onjuist en zelfs onwenselijk.
Men gaat er klaarblijkelijk van uit, dat degenen, die zo aandringen op
voortgaande democratisering, geen affiniteit met sociaal-liberaal economisch
en sociaal beleid zouden hebben.
Er kan (en moét, naar mijn idee) heel goed sprake zijn van een én/én in
plaats van een óf/óf situatie.  Het is juist de combinatie die D66 uniek
maakt.

mvg,

Martin Lentink