Overleeft D66 deze crisis ?

Fri Mar 25 12:57:19 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>:
>Je begrijpt er zoals gewoonlijk weer niets van.

 Jij kijkt graag terug daar waar ik het liefst vooruit blik (getuige vorm
 en aard van je opmerking). Wat komen gaat laat zich niet begrijpen maar
 komt voort uit wat reeds begrepen is. Wie blijft steken in wat er geweest
 zou zijn, komt daaraan niet toe. Meer is er niet aan de hand.

 Jij en ik zijn het niet zozeer oneens, we kijken domweg een verschillende
 richting uit. Ik zie dingen waar jij je niet bewust van bent en jij ziet
 dingen die jouw aandacht zozeer opeisen dat het je ontgaat dat ik het er
 niet over heb.

 Ik voorspelde de gevolgen van wat De Graaf aan het doen was; nu ze er zijn
 zoek jij de oorzaak ervan bij Dittrich en stel je dat ik het dus bij het
 verkeerde eind had... tja....

>Dat hangt er maar net vanaf welke opiniepeiling je gelooft.

 Daar heb je op zich gelijk in.

 Over een half uur is er op Radio 1 weer 1. De stelling luidt: 'Er moeten
 nieuwe verkiezingen komen' (stand: 61% voor).