Tijd voor vrijzinnig-democratisch populisme

Fri Mar 25 12:57:52 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De voorbeelden van de Brabantse gemeente Boekel
(vergaande deregulering bouwvergunningswijzen maar keiharde afrekening
achter van de eigen verantwoordelijkheden architecten en burgers)
en het optreden en functioneren van de Limburgse burgemeester Leers mede
mogelijk gemaakt door zijn gemeenteraad
zijn goede voorbeelden van onderop (zoal jij dat noemt)...