Tijd voor vrijzinnig-democratisch populisme

Fri Mar 25 12:15:12 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Goede analyses, Bart,

Doorbraken in de partij-eliten-cultuur verwacht ik alleen als
partij-onafhankelijke denkers en doeners uit verschillende partijen hun
ideeën en krachten bundelen. Alleen echt onafhankelijke mensen die geen
baantjes van hun elites hoeven of die door elites uitgestoten zijn zijn
daartoe bereid. Sommige min of meer oud-gedienden presenteren zich al
regelmatig in de media eenstmmig, dwars door de partijtjes heen.

Fritz