Grondwet blijft ongewijzigd

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Mar 24 19:24:34 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hahaha en dat verwijt de PvdA oneigenlijk om te gaan met zaken. De raad
heeft een voorkeur aan voor een PvdA-burgemeester en de democraten van D66
zeggen Nee. Wij vinden het democraties omdat niet te doen. Hoezo Democraten
66?
Zojuist balkje niet gehoord, niks aan de hand, niks crisis.
Hij bedoeld natuurlijk dat ze D66 toch wel een worstje voorhouden en ze toch
wel mee blijven doen.
Boris minister maken dan heeft straks in elk geval recht op wachtgeld. 70%
Van de nederlanders, aldus de Hondt vindt dat er nu verkiezingen moeten
komen maar D66, die grote partij met nog 3 zeteltjes in de peiling weet het
beter natuurlijk, anders blijft er geen bal van ze over en kunnen ze naast
de LPF, en andere splinterpartijtjes gaan zitten mokken.

Het wordt steeds leuker, het is echt genieten om te zien hoe D66 zich bij
elke stap belachelijker maakt. Vooral hier op de list. Ach en wee over Thom
de Graaf die men eerst heeft afgeserveerd als fractievoorzitter en die nu
ineens zo zielig is. Vervolgens bedankt Thom zeggen maar wij gaan lekker
gewoon door als het enigzins kan.
De politiek staat op het punt weer leuk te worden.

Ger