deelname kabinet

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Mar 24 17:17:29 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het partijbestuur lijkt te luisteren:

Uit de NRC van vanmiddag:

D66 trad twee jaar geleden na forse twijfel toe tot het kabinet wegens de
beloftes over bestuurlijke vernieuwing. Als er nu een aangepast akkoord komt
tussen CDA, VVD en D66, dan zegt het D66-bestuur ,,waarschijnlijk ja'' tegen
verzoeken van leden om een extra partijcongres te houden over verdere
kabinetsdeelname, zo liet D66-voorzitter Pechtold vanmiddag weten.

Groet,

Tjerk