Minister de Graaf wil aftreden

Wed Mar 23 21:15:50 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat was gisteravond expliciet niet willen dat in de 25 grootste gemeenten
alle burgemeesters direct door de kiezers gekozen worden,
i.p.v. door de gemeenteraad aangewezen als die dat zelf wil,
m.i. dus in die gemeenten waar dat de PvdA vooralsnog beter uitkomt en ze
dat via coaltitiedwang kan opleggen
(zowel aan de zittende coalitie als partijen die graag toetreden of blijven
in de komende,
wie de wil aldaar van de PvdA niet respecteert doet na de verkiezingen niet
mee, zo gaat dat al heel lang...)