Minister de Graaf wil aftreden

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Wed Mar 23 21:15:48 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martijn,

Er zijn in een groot aantal gemeentes PvdA regentjes als burgemeester
benoemd en die vallen bij verkiezingen genadeloos door de mand tgv.
kandidaten van andere (lees vooral lokale) partijen.
Opmerkelijk dat er onder de PvdA burgervaders geen overeenstemming is. Job
Cohen is voor de gekozen burgemeester, Jacques Wallage is tegen.
Wallage in het RTL4 Nieuws:
Hij is tegen omdat Donner en Remkes via de gekozen burgemeester de huidige
machtsorganisatie bij de Politie willen reorganiseren (Ook bang voor je
eigen hachje Jacques??)

Ernst Debets/
Zaanstad