Bolkesteinrichtlijn 2

Da Prinz geensloof at YAHOO.COM
Sun Mar 20 09:40:01 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het huidige systeem neemt de term "Vrije markt" in de
mond als het ze uitkomt. Maar doet in feite niets
anders dan de markt op alle mogelijke manieren
reguleren en frustreren met onnodige of verlammende
regels. Dus vrij is hij in geen geval.
DaPrinz die niet van het voeballe is zou het kunnen
vergelijken met een doelman van het elftal die dus de
bal met handen, voeten en elk ander onderdeel van zijn
lichaam UIT het doel moet/mag houden.
Nou als je hem die rechten laat houden maar hem
ondertussen aan de doelpaal vastketend heb je ongeveer
het sociaal-democratische bedrijfsleven met een
kapitalistisch tintje. Holland dus!

DaPrinz
Fear: the mother of morality
Life large I say

--- Martijn Meijering <mmeijeri at xs4all.nl> wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> de permanent hoge
>
> Integendeel, dat is nu juist wat me wel zorgen
> baart. Onze huidige sociale
> stelsel is niet compatible met vrijhandel. Dus wil
> ik naar een stelsel dat
> daar wel mee compatible is en nog steeds sociaal is.

> Dit bericht is verzonden via de informele D66
> discussielijst (D66 at nic.surfnet.nl).
> Aanmelden: stuur een email naar
> LISTSERV at nic.surfnet.nl met in het tekstveld alleen:
> SUBSCRIBE D66 uwvoornaam uwachternaam
> Afmelden: stuur een email naar
> [...]
Take Yahoo! Mail with you! Get it on your mobile phone.
http://mobile.yahoo.com/maildemo