Wilders' program contraproductief

Bart Meerdink bm_web at XS4ALL.NL
Sat Mar 19 11:35:28 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Vreekamp wrote:

> Weer een domme, conservatieve opmerking. Als je centrale diensten zoals
> onderwijs wegstopt in ZBO's e.d wordt de samenleving alsmaar
> ondoorzichtiger wegens het ontbreken van (gedeeltelijke) openbaarheid en
> directe politieke invloed.

Hoe komt het toch dat ik iedere keer weer tegen beter weten in
teleurgesteld ben in het nivo van je postings, Henk.

Jammer, het zou zoveel beter kunnen.

Adjectieven als dom en conservatief krijg ik over me heen, zonder enige
argumentatie, behalve dan het me dingen in de mond leggen die ik niet
gezegd heb.

Als zaken door het onderwijsveld zelf geregeld zouden kunnen worden,
door mensen die zelf onderwijs geven dus, zou dat ook door dat zelfde
onderwijsveld betaald worden, en zouden zeggenschap en verantwoording
exact daar terecht komen waar ze thuishoren. Niks geen 'zwevende' ZBO's.

Bart Meerdink