Verdonk is een praatzieke roddeltante

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Wed Mar 16 17:35:39 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> [...]
>        Pagina 106
> Datum: 16 maart 2005
>

> Verdonk mag asielgegevens vrijgeven
> -----------------------------------
>
> DEN HAAG De Tweede Kamer steunt het
> plan van minister Verdonk om gegevens
> van asielzoekers in de publiciteit te
> brengen. Verdonk vindt dat asielzoekers
> soms zo'n eenzijdig beeld geven dat de
> overheid dat in de pers mag corrigeren.
>
> Volgens een Kamermeerderheid is dat
> goed voor de discussie, omdat er dan met
> meer argumenten over een zaak gesproken
> kan worden. GroenLinks en de SP zijn
> tegen. Volgens hen mag de minister zulke

Onvoorstelbaar, idd.

Maar Marc, stel je voor dat een kabinet te kakken komt te
staan. Zoiets kun je toch niet dulden wel? :)

En nog wel door iemand die hier 'valselijk' (want, waarom
zou je anders gegevens van asielzoekers vrij willen geven?)
zijn/haar eigen zaak loopt te bepleiten.

Waarom zou een kabinet niet de publieke opinie mogen
bespelen en de TK-leden mogen beinvloeden? Stel je eens voor
dat ze tot 'verkeerde?' conclusies komen op grond van
'vermeend?' verkeerde informatie? Een eenzijdig beeld.
Werkelijk waar zo'n kabinet treedt dan toch af, niet?

"
Verdonk vindt dat asielzoekers soms zo'n eenzijdig beeld
geven dat de overheid dat in de pers mag corrigeren.
"

Daar kan de staat toch niet tegen op, wel?  Zoveel
'leugens'!!! :) Dan MOET je toch kunnen corrigeren. ;)

Waar het voor nodig is? Tja, joost mag het weten, maar ....
Je moet in staat zijn te corrigeren.

De vraag die nog nog rest, 'wie' of wat volgt?

Henk Elegeert