Homo page D66

Wed Mar 16 17:15:12 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zo nu en dan waag ik een glimp op de home page van D66. Effe
kijken wat er zoal speelt.

Vandaag staan er 21 items op de home page en daarvan gaan er
3 (14% dus) over homo's. Dat lijkt me wat veel.

En dit gaat al een tijd zo. Sophie in 'Veld, Lousewies van der
Laan en Boris Dittrich zijn altijd vreselijk met homo's bezig.
Vooral met de 'kinderwens' van homo's (een homo die een kind
wil is als een vegetarier die naar een biefstuk verlangt, lijkt
mij).

Die overdreven aandacht voor homo's begint te irriteren, eerlijk
gezegd. Kan het niet wat minder ?

Kijk eens naar het aantal hits dat de D66-zoekmachine geeft...

----------------------
Key word         hits
----------------------
onderwijs        300
economie         233
democratie       190
homo              97  <--
referendum        88
defensie          74
irak              58
afghanistan       21
kiesstelsel       19
kernenergie       12
kroonjuwelen       7
milieu             1

Hier staan dus de prioriteiten van D66, lijkt me.
Dat homogedoe kan dus best wat minder...