Homohuwelijk in Californie

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Tue Mar 15 23:25:14 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

En dat bereik je inderdaad het beste door afschaffing. Eens. Heb ik
overigens ooit nog eens voorgesteld in de programmacommissie van D66 en
wat bleek, een meerderheid was het met me eens... Maar niet om het in
het programma te zetten, uiteraard. Hadden we net het homohuwelijk
erdoor gekregen, gaan we het weer afschaffen...

Voor de volgende verkiezingen maar eens een amendementje in elkaar
draaien. Ik weet je te vinden Martijn :-)

Groeten,
Mark Giebels