Drie soorten misdaad: terroristen hebben geen rechten

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sat Mar 12 18:17:02 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

He, he, eindelijk ben ik het met je eens. Een cynische vraag nog: zou
terroristen-rechtspraak niet wat soepeler kunnen verlopen als we er de nog
steeds vigerende multicult op loslaten? Bijv. een terrorist is in ieder
geval een terrorist als het een Berber is, negers zijn dom en kunnen dus
nooit terrorist zijn, etc. Ieder zijn/haar eigenheid, niet waar! Zou
neo-apartheid aldus niet de bureaucratie kunnen versoepelen, d.w.z. versnellen?

hv,u
------