Kinderopvang

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Mar 9 00:33:00 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dinsdagavond besteedde B&W Nederland-3 een hele uitzending aan de
vergelijking van de opvang met Zweden en Frankrijk. Nederland zakte gans
door de bodem en een CDA-kamerlid praatte alles goed met "we zijn nog in de
uitprobeerfase waarin niet duidelijk is of er alleen schoonheidsfouten of
structurele fouten zijn in de huidige wet. Misschien is het zinvol als D66
het komende PvdA-voorstel steunt dat nu ook de middeninkomens wil helpen.

De teneur is nog steeds: wijven naar de keuken. In mijn omgeving hebben
diverse twintigers en dertigers lang zitten rekenen hoeveel ze overhielden
en hoeveel dagen zij minder zouden moeten werken. Echt genant voor
zwangeren. Walgelijk die neolib die de meeste burgers in de zijk zet.

hv,u
------