gemeente staking

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Jun 30 07:48:14 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk,

Ik zou het zo met je eens kunnen zijn ware het niet dat je dan middelen van
de werkgever gebruikt om aktie te voeren. Daar kan je in no-time op worden
teruggefloten door de rechter, oftewel, het mag niet. Daar komt uiteraard
bij dat de stakers ook behoren tot die groepen welke je opnoemt.
Vrijwel alle stakingen leiden tot overlast. Als morgen alle bakkers gaan
staken in Nederland is ons brood zo op. Indien het personeel van alle
supermarkten het bijltje er bij neergooien zijn we rap uitgekocht.
Soms moeten we ook nog zoiets als sollidariteit op kunnen brengen, maar
helaas is dat een steeds vreemder wordend fenomeen in ons landje, op alle
gebeiden.

"Tjerk, wiens eigenwijsheid inderdaad onmeetbaar en derhalve onmetelijk is."
Ik heb even de vrijheid genomen de spatie welke je teveel geplaatst had weg
te nemen:)))))

Ger