Belangrijk voorstel van Bert Bakker

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sun Jun 26 07:19:16 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Och ja Bert, lekker belangrijk, maar je hebt het nieuws weer gehaald toch.

Ik ben benieuwd hoor of het er door komt met dat lesgeld. Stel dat Zalm weer
boe roept dan moet je je mening toch weer bijstellen.
Ik las deze week nog dat er niks was voor extraatjes volgens opa Zalm, dus
ja, afwachten maar of je mag.
Het is trouwens gegund hoor dat het er door komt, er moet toch een keertje
iets komen wat D66 wil en het redt.

Ger