Belangrijk voorstel van Bert Bakker

Sat Jun 25 22:31:01 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Bert Bakker <bbakker at USA.NET>:
>Dat scheppingsverhaal is erin gefrommeld toen iedereen met vakantie
>was of zo, in 1997.

 Maar dan moet Tineke Hemelpoort het gedaan hebben...

 Ik meen dat het geen eindexamen-onderwerp mag zijn. In de meeste biolo-
 gieboeken zal het dan ook wel niet staan. Ik vond overigens wel een
 referentie naar het tegendeel:
    http://huiswerk.scholieren.com/werkstukken/verslag.php?verslagid=8107

 Ik heb ooit op een symposium over het ontstaan van het leven de vraag
 gesteld of er een wiskundige beschrijving van natuurlijke selectie/biolo-
 gische evolutie bestaat. Neen dus. Dat vond ik eigenlijk ook raar.

 Toen ik op de middelbare school zat, werd in de eerste klas tijdens geschie-
 denisles de volledige Griekse mythologie behandeld. Strikt gesproken zou
 dat volgens jou Bert, dus ook niet mogen. Maar het is wel de basis van onze
 beschaving...