Get grote voordeel van Europa voor ons land

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Jun 23 08:34:22 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Gister hoorde ik tijdens de lunch een NOVIBvertegenwoordigster klagen dat
het opheffen van de douane-drempel niet genoeg is. Nee, we zouden de
suikerindustrie in arme landen moeten subsidieren opdat deze beter zou
kunnen concurreren.

Met wie? Onder mekaar? Of met de grote concerns in bepaalde
(ontwikkelings)landen? Zouden we daar hetzelfde gaan doen wat we nu hier
willen opheffen...

hv,u
------